Voorraad producten: De gemiddelde levertijd voor onze voorraadproducten bedraagt tussen de 1 en 3 dagen.

Stel zelf samen producten: Onze stel zelf samen-producten hebben een levertijd tussen de 5 en 21 dagen.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Het kan helaas wel eens voorkomen dat de stelzelfsamen-producten niet binnen de genoemde levertijd geleverd kunnen worden, omdat de stof tijdelijk niet leverbaar is, of door een grote bestelling de levertijd langer is. Wij zullen je hier vroegtijdig van op de hoogte stellen.

Levering: Na verzending ontvang je van ons een track&trace-link via het opgegeven emailadres.

Nederland

€4,80 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€7,50 voor bestellingen onder de €100,-
Gratis voor bestellingen vanaf €100,-

België

€13,00 voor bestellingen onder de €150,-
Gratis voor bestellingen vanaf €150,-

Duitsland

€19,50 voor bestellingen onder de €150,-
Gratis voor bestellingen vanaf €150,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering na ontvangst van het pakket door PostNL de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Ideal
  • Directe bankoverschrijving
  • Bancontact
  • Credit card

Vind je het lastig om een keuze te maken tussen de verschillende kleuren stoffen en prints? Bij ons kun je een aantal gratis stofstaaltjes exclusief verzendkosten van €3,95 thuis ontvangen. Je bestelt de stofstaaltjes eenvoudig via deze link.

Kl4vertje stuurt na de bestelling direct een e-mail met bevestiging. Geen e-mail ontvangen? Misschien is de e-mail in je ‘ongewenste’ e-mail terecht gekomen. Staat de bevestigingsmail daar ook niet tussen? Neem dan contact op.

We willen graag dat je tevreden bent met je aankoop van kl4vertje. Mocht een artikel dat uit de voorraad gekocht is toch niet goed zijn, dan kan dit product binnen 14 dagen na ontvangst van het product, zonder opgave van reden, geretourneerd of geruild worden. Het artikel dient wel ongebruikt en onbeschadigd te zijn.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van een track&trace-code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzendkosten. Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

Mocht je het product willen ruilen, dan verrekenen wij dit met het aankoopbedrag van het geretourneerde product. Het restantbedrag wat overblijft, krijg u teruggestort. Mocht het nieuwe product duurder zijn dan het geretourneerde product, ontvang je hiervan een factuur.

U draagt als klant zelf de kosten voor de retourzending.
De kosten hiervan zijn afhankelijk van de gekozen verzendmethode.

Wasadvies

Wij adviseren om onze producten eerst koud te wassen, daarna kunnen onze producten op 30 graden gewassen worden. Het babynestje, boxkleed en de maxicosi-voetenzak afzonderlijk wassen en geen wasmiddelen te gebruiken tijdens de eerste wasbeurt.

 

Kleurafwijking mogelijk tussen producten

Elke rol stof kan afwijken van kleur. Om kleurafwijking tussen producten te voorkomen adviseren wij je babyuitzet zoveel mogelijk in een bestelling te plaatsen. Wanneer je een tweede bestelling plaatst, kan het voorkomen dat de kleur licht afwijkt van de eerste bestelling. De stoffen van de producten in de sale kunnen afwijken van de actuele stoffen.

Mijn artikel is verkleurd na het wassen

Een verkleurd artikel kan helaas niet meer hersteld worden. We raden je dan ook aan onze wasvoorschriften goed in acht te houden. 

Om verkleuring te voorkomen kun je kleuren fixeren door het artikel in koud water met een scheutje azijn te leggen en de eerste keer zonder wasmiddel op een lage temperatuur te wassen. Let op dat u het product de eerste keer afzonderlijk van andere wasgoed wast.

Mijn babynestje pluist, hoe kan dat?

Door het vele wrijven en bewegen van de baby kan het wel eens voorkomen dat een babynestje begint te pluizen. Bij tricotstoffen is daar de meeste kans op. Was het babynestje in de wasmachine op een koud programma zonder wasmiddelen, trek niet aan de pluisjes. Eventueel kunt u de pluisjes verwijderen met een pluizenverwijderaar.

Heb je een verkeerd bezorgadres doorgegeven bij je bestelling en wil je deze nog veranderen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen dan het adres voor je wijzigen.